4 תשובות
לא בגלל הקורונה, לא נראלי
שואל השאלה:
^ אז בגלל מה? אני בתסביכים ברמות ואני רוצה להפסיק עם זה ואני לא יודעת איך
^ אז בגלל מה? אני בתסביכים ברמות ואני רוצה להפסיק עם זה ואני לא יודעת איך
אנונימית
זה כנראה חלק מהתסמינים אנשים קיבלו תסמינים מוזרים ממש כנראה זה שלך
הייתי חולה פעמיים (עכשיו פעם שנייה) ואני לא רעב, להפך זה דיכא לי את התיאבון. אבל זה משתנה מאדם לאדם ויכול להיות שיש קשר
באותו הנושא: