5 תשובות
אומייגאד זה הכי גרוע בעולם שההורים מתערבים
מבינה אותך מאוד.❤
מבינה אותך מאוד.❤
וואלה הייתי מתעלמת. היה מפריע לי מאוד כן אבל כל עוד את יודעת שאת לא כזאת, אין לך מה להתעכב על זה. תמשיכי כהרגלך ואל תתני לזה לערער אותך. מקסימום אם זה מפריע לך דברי על זה עם חבר שלך
תדברי איתו על זה שירסן את ההורים שלו או שלא תבואי לשם יותר
אף פעם לא אוהבים את החמות שלך
היא אמורה להיות מוחמאת שאת מסתובבת בבית שלהם בפיגמה ושנוח לך אצלם אז חבל שהיא לוקחת את זה למקום כזה
במקומך כנראה הייתי באה אליו הרבה פחות ואומרת לו שיבוא אליי כי לא נעים שאמא שלו שופטת אותך סתם
במקומך כנראה הייתי באה אליו הרבה פחות ואומרת לו שיבוא אליי כי לא נעים שאמא שלו שופטת אותך סתם
באותו הנושא: