5 תשובות
געגועים זה דבר טבעי ואפילו חשוב.
זה עובר.
פשוט אל תדאגי.

היא במקום טוב יותר עכשיו.
אולי תאמצי חתול זה יעזור
מבינה אותך, זה כואב.
תדברי עם משפחה/חברים, מי שאת מרגישה בנוח.
זה אובדן לכל דבר, ואין מה לעשות עם זה.
יעבור בסוף.
שולחת חיבוק, ואם את רוצה לדבר, אני כאן
שואל השאלה:
הבית פחות מ70 מטר, בקושי יש מקום לי ולאמא שלי, יש לי עוד כמה חתולות רחוב ואני איתן 24/7 אבל אני מתגעגעת לספציפית הזאת, היא הייתה החברה הכי טובה שלי
זה קרה לחברים שלי(זאת הייתה חתולת רחוב שהייתה לה בית) בול אותו סיפור אני וחבר שלי מצאנו אותה מתה עם דם זה גם קרה להם רק אחד מהם היה ממש עצוב בסוף קברנו(לא אני) אותה ליד הבית האחרון בשכונה שלי