6 תשובות
להזמין אוכל וקריוקי
גם אני עשיתי את זה.
אכלנו, ראינו סרט, קצת משחקי חברה... היה ממש נחמד.
אכלנו, ראינו סרט, קצת משחקי חברה... היה ממש נחמד.
להרוס את הבית, ומזל טוב!!
על האש יהיה נחמד
קריוקי ועל האש
הכל , כל מה שאת אוהבת
באותו הנושא: