5 תשובות
תלבשי בגדים שאת אוהבת, אל תתאמצי יותר מדי, בסופו של דבר מה שלשוב זה האישיות שלך ואני בטוחה שאת מהממת
את מושלמת, תשימי בגד שאת אוהבת, תאמיני לי שכדאי לך שלא יהיה אכפת לך מה הם אומרים, שימי מה שאת אוהבת ורוצה
את מדהימה כמו שאת, וכל בגד מתאים לך, במיוחד עם את בחרת, כי הסטייל שלך מהמם :))))
את מדהימה כמו שאת
את מושלמת אחותי
באותו הנושא: