5 תשובות
שואל השאלה:
אני בפרק 6 עכשיו אז בלי יותר מידי ספוילירים
אנונימי
תמשיכי לראות, אבל בגדול כן.
תמשיך לראות ותבין הכלל
סדרה מושלמתת תהנה!!
ופרק 6 זה היה הפרק הכי טוב לפי דעתי:)
בול
תמשיך לראות ותבין את זה לגמרי:)