7 תשובות
שואל השאלה:
לא נכון אני צריכה להכריח את עצמי כדי שאני לא אשנא את עצמי
לא נכון אני צריכה להכריח את עצמי כדי שאני לא אשנא את עצמי
אנונימית
למה שתשנאי את עצמך כי את לא כותבת?
לא להכריח
כותבים כשיש מוזה, אם אין מוזה סתם תצא כתיבה גרועה
כותבים כשיש מוזה, אם אין מוזה סתם תצא כתיבה גרועה
שואל השאלה:
כל דבר
כל דבר
אנונימית
לכתוב מה
שואל השאלה:
כי אני מקשיבה למוזיקה וזה גרוע
כי אני מקשיבה למוזיקה וזה גרוע
אנונימית
בהרבה כתבות שקראתי כתוב לנסות לכתוב משהו, ואם לא הולך אז לא בכוח, ללכת לעשות משהו אחר ולנסות יום אחרי