11 תשובות
כל אדם מתפתח בזמן שלו,זה נורמלי..
אנונימית
או שיהיה לך פרץ גדילה או שסיימת לגדול
גם אני 1.61 לצערי ולא גודלת :/
גם אני 1.61 לצערי ולא גודלת :/
אתה קצר אחי אין מה לעשות
יכול להיות גנים ויכול להיות בעית גדילה ש תריכה עזרה רפואית
תלכו לרופא ותעשו בדיקות
מכירה מישהו באופן אישי שהיה אותו סיפור וגילו שהוא צליאקי וזה מה שתקע לו את הגדילה
תלכו לרופא ותעשו בדיקות
מכירה מישהו באופן אישי שהיה אותו סיפור וגילו שהוא צליאקי וזה מה שתקע לו את הגדילה
אנונימית
שואל השאלה:
אם עד עכשיו לא גדלתי זה בהכרח אומר שאגדל בבת אחת מלא או שזה לא קשןר???
אם עד עכשיו לא גדלתי זה בהכרח אומר שאגדל בבת אחת מלא או שזה לא קשןר???
אנונימי
גנים פשוט הכל טוב
שואל השאלה:
אבל זה קשור או שזה לא בטוח??
אבל זה קשור או שזה לא בטוח??
אנונימי
שואל השאלה:
אגב תודה לעונים :)
אגב תודה לעונים :)
אנונימי
שואל השאלה:
לא חושב, אבא שלי 1.82 ואמא שלי 1.62
לא חושב, אבא שלי 1.82 ואמא שלי 1.62
אנונימי
גם אני גדלתי מאוחר, קפיצת הגדילה תבוא עוד
באותו הנושא: