11 תשובות
כל אדם מתפתח בזמן שלו,זה נורמלי..
אנונימית
או שיהיה לך פרץ גדילה או שסיימת לגדול
גם אני 1.61 לצערי ולא גודלת :/
אתה קצר אחי אין מה לעשות
יכול להיות גנים ויכול להיות בעית גדילה ש תריכה עזרה רפואית
תלכו לרופא ותעשו בדיקות
מכירה מישהו באופן אישי שהיה אותו סיפור וגילו שהוא צליאקי וזה מה שתקע לו את הגדילה
אנונימית
שואל השאלה:
אם עד עכשיו לא גדלתי זה בהכרח אומר שאגדל בבת אחת מלא או שזה לא קשןר???
אנונימי
גנים פשוט הכל טוב
שואל השאלה:
אבל זה קשור או שזה לא בטוח??
אנונימי
שואל השאלה:
אגב תודה לעונים :)
אנונימי
שואל השאלה:
לא חושב, אבא שלי 1.82 ואמא שלי 1.62
אנונימי
גם אני גדלתי מאוחר, קפיצת הגדילה תבוא עוד