5 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתם זה בפורטנייט על 1920x1080 אבל בגיים יוסר סטיטגס זה על 1570x1070 וזה במשחק נראה מתוח ובא לי פשוט 1920x1080 רגיל בלי מתיחה
שואל השאלה:
איך עושים את זה תגיד למה להיכנס
שואל השאלה:
האא נכנסתי ועשיתי סייב אבל אחרי שאני סוגר וחוזר לזה זה תמיד מתאפס חזרה
תכנס להגדרות ותשנה אתה תראה את זה מיד
שואל השאלה:
תמיד בערך מחזיר את זה לרזולוציה המתוחה במשחק