5 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתם זה בפורטנייט על 1920x1080 אבל בגיים יוסר סטיטגס זה על 1570x1070 וזה במשחק נראה מתוח ובא לי פשוט 1920x1080 רגיל בלי מתיחה
לא הבנתם זה בפורטנייט על 1920x1080 אבל בגיים יוסר סטיטגס זה על 1570x1070 וזה במשחק נראה מתוח ובא לי פשוט 1920x1080 רגיל בלי מתיחה
שואל השאלה:
איך עושים את זה תגיד למה להיכנס
איך עושים את זה תגיד למה להיכנס
שואל השאלה:
האא נכנסתי ועשיתי סייב אבל אחרי שאני סוגר וחוזר לזה זה תמיד מתאפס חזרה
האא נכנסתי ועשיתי סייב אבל אחרי שאני סוגר וחוזר לזה זה תמיד מתאפס חזרה
תכנס להגדרות ותשנה אתה תראה את זה מיד
שואל השאלה:
תמיד בערך מחזיר את זה לרזולוציה המתוחה במשחק
תמיד בערך מחזיר את זה לרזולוציה המתוחה במשחק
באותו הנושא: