3 תשובות
שלום (שם המורה),
לצערי (השם שלך) התגלתה עכשיו כחיובית לקורונה.
היא לא תגיע מחר.
תודה על ההבנה!
לצערי (השם שלך) התגלתה עכשיו כחיובית לקורונה.
היא לא תגיע מחר.
תודה על ההבנה!
למה שלא תכתבי לה את?
שתכתוב
היי ****
*** (השם שלך) יצאה לצערי חיובית לקורונה
לכן תשאר בבידוד כרגע.. מקווה שהיא תחלים מהר ואעדכן אותך בהמשך מה מצבה.
שבת שלום
שתכתוב
היי ****
*** (השם שלך) יצאה לצערי חיובית לקורונה
לכן תשאר בבידוד כרגע.. מקווה שהיא תחלים מהר ואעדכן אותך בהמשך מה מצבה.
שבת שלום
אנונימית
מה
תרשמי פשוט שאת חולה וזהו
תרשמי פשוט שאת חולה וזהו
באותו הנושא: