3 תשובות
שלום (שם המורה),
לצערי (השם שלך) התגלתה עכשיו כחיובית לקורונה.
היא לא תגיע מחר.
תודה על ההבנה!
למה שלא תכתבי לה את?

שתכתוב

היי ****
*** (השם שלך) יצאה לצערי חיובית לקורונה
לכן תשאר בבידוד כרגע.. מקווה שהיא תחלים מהר ואעדכן אותך בהמשך מה מצבה.
שבת שלום
אנונימית
מה
תרשמי פשוט שאת חולה וזהו