2 תשובות
"למה מי אתם בכלל?
כיתה ז'2/1 הכי שווה!!"
ותדגישי את המ' והא' ב"מי אתם"
ואז מסע כיתה ז' תשפב או משהו
יש גם:
"מה אתם רוצים?
זה לא אשמתנו שאנחנו הכי טובים"
ולהדגיש את המ' והא' ב"מה אתם"
מקווה שעזרתי:)