5 תשובות
אני חושב שאתיופים לא יעשו כי זה הורס תשיער אחרי תקופה וכל השאר זה בסדר גמור
תלוי בשיער שיש לך אני עשיתי פעם כי היה לי שיער ממש ממש מתולתל ונפיח אבל אחרי זה עשיתי החלקה לא בגלל שלא אהבתי פשוט עדיין השיער שלי היה עבה וקשה לסדר אותו יכול להיות שיהיה לך מהמם תנסי למה לא❤
תלוי במצב של השיער שלך ועד כמה הוא באמת צריך את זה
אבל זה לא רע לדעתי
זה תלוי בשיער, יש כאלה שזה נדיר להן ויש כאלה שיותר יפה להן מתולתל
וואי, אני עשיתי פתיחת תלתלים, זה עשה לי נשירה רצינית אבל לא מתחרטת שנייה!!(לא בטוחה אם זה זה או התקופה) הייתי כל הזמן עם אסוף ומכוער ולא היה לי כבר כוח לשיער שלי, וחלק לא היה לי יפה, ואחרי הרבה זמן החלטתי לעשות וזה פשוט פתח לי את התלתלים מושלם, את בוחרת כמה את רוצה שהם יפתחו(לפי הזמן שהחומר יהיה לך על השיער ואם אתה עושה תוודאי שבסוף עוברים לך על זה עם פן כי זה מה שמחזיק את הפתיחה) וזה פשוט שינה לי את החיים ברצינות, קודם כל אני נראת יותר נורמלי, עדיין צריך לתחזק את השיער עם קרם ולייבש אותו בבקרים אבל עדיין מושלםם!!