5 תשובות
זה לא מוזר בכלל
יואו זה באמת נשמע מוזר מבינה אותך
כנראה זה בגלל שבסרטים ובסדרות הדמויות אומרות יותר את המשפט "יש לי אישה וילדים" אז זה יותר שגור בפינו
כנראה זה בגלל שבסרטים ובסדרות הדמויות אומרות יותר את המשפט "יש לי אישה וילדים" אז זה יותר שגור בפינו
אנונימית
אמאלה לא חשבתי על זה אבל זה לא מוזר
זה לא מוזר
אם אתה בן זה כן
אבל אם את בת למה ?
זה נשמע סבבה
חוץ מי זה נכון מוסר לומר 2024 זה לא נשמע קליט אבל שתגיע ל2024 זה ישמע לך רגיל
אם אתה בן זה כן
אבל אם את בת למה ?
זה נשמע סבבה
חוץ מי זה נכון מוסר לומר 2024 זה לא נשמע קליט אבל שתגיע ל2024 זה ישמע לך רגיל
זה לא