4 תשובות
אם את חושבת שהתגובה שלה לגיטימית (אפ פגעת בה ממש או משהו) אז תכתבי לה הודעה אחרונה שאת מצטערת ושהיא ממש חשובה לך ותעשי מה שצריך בשביל להחזיר את הקשר שלכן או משהו כזה אם רבתן על שטות, אל תרדפי אחריה היא כנראה לא רוצה ואין לך מה לחפש אצל מישהי שלא רוצה אותך
שואל השאלה:
אני לא יודעצ עם התגובה שלה לגיטימית
כתבתי לה עוד מזמן אם היא רוצה לדבר ולהסביר מה פגע בה אבל כלום. היא לא רוצה
תוכלי לעזור לי לנסח הודעה אם את טובה בזה וחושבת שזה יעזור.. אני ממש אשמח
אנונימית
אם את רוצה לכתוב לי בפרטי את הסיטואציה אני אעזור לך, פשוט זה קשה בלי לדעת
שואל השאלה:
אוקיי זה די מסובך אז תכף אכתוב לך3>
אנונימית