6 תשובות
עונות השנה
עושים על דברים ממש רנדומליים.
אני עשיתי על שפת סימנים ויש ילדות שעשו על ספת גוף, בריאות, שעונים, דלתות ועוד בסגנון
אני עשיתי על הבעות פנים
אבל היו איתי בנות שעשו על הרי געש, זיהום סביבתי ועוד שאני לא זוכרת
טיפים למצגת לאנשים שלא טובים בזה?
שואל השאלה:
אם למישהו יש טיפים אני גם אשמח^
^יביאו לכן מצגת מוכנה כבר עם המידע, אין ממש איך להתכונן לזה אבל אני ממליצה להיות עם דף ליד ולכתוב במילים שלכן את המידע. תזכרו לא להילחץ והכי טוב להציג שלישית או רביעית
יש שקופית של שאלות שמביאים לבנות ורצוי שתשתתפו כשבנות אחרות מציגות כדי שגם הן ישתתפו בשלכן (בגלל זה עדיף להציג שלישית או רביעית)