8 תשובות
יום יבוא ואתה תבין כמה זה מטופש לריב על דברים כאלה
אנונימי
לך אולי זה לא כזה סיפור אבל אני די מזדהה איתה, שיחת וידאו זה לא משהו שכולם מתחברים אליו וזה בסדר. אם אתה באמת מעוניין בה, תכבד את זה ואל תציב לה אולטימטום.
לא שווה לסיים את זה
ככל שהיא תפתח אליך היא תסכים לדבר בשיחת וידיאו :)
ככל שהיא תפתח אליך היא תסכים לדבר בשיחת וידיאו :)
אולי היא מתביישת
היא כולה לא רוצה לדבר בוידאו מה הבעיה אמאלה
יש לי חבר שנתיים עוד מעט ואני לא סובלת לדבר בוידאו
בהתחלה הוא לא הבין מה הקטע שלי וחשב שאני משחקת משחקים
עד שהוא הבין שזה עניין שלי בלבד
חוסר ביטחון וחוסר נוחות שאני עובדת עליו לאט לאט
הוא הגיב בצור הכי יפה שיכולה להיות,הבין
לא חפר לא לחץ
מעולם גם לא ביקש
הכי רגיש שיש
זה שלא באלי לדבר וידאו לא מוריד מהאהבה שלי אליו או אנערף
תבין אותה
בהתחלה הוא לא הבין מה הקטע שלי וחשב שאני משחקת משחקים
עד שהוא הבין שזה עניין שלי בלבד
חוסר ביטחון וחוסר נוחות שאני עובדת עליו לאט לאט
הוא הגיב בצור הכי יפה שיכולה להיות,הבין
לא חפר לא לחץ
מעולם גם לא ביקש
הכי רגיש שיש
זה שלא באלי לדבר וידאו לא מוריד מהאהבה שלי אליו או אנערף
תבין אותה
זה לא רע וזה נורמאלי לא לרתות כי זה יכול להיות שהיא מתביישת אתה לא צריך לכעוס עליה אתה צריך לעודד אותה בדרך הנכונה עד שהיא תיפתח מספיק בשביל זה..אתה לא יכול להכריח.
גם אני לא אוהב זה ליגיטמי נראה לי
באותו הנושא: