התחברות הרשמה

מדוע לדעתך הסצינה האחרונה של הסרט מבוססת על קטעי ארכיון מצולמים( לא באנימציה(?

11 בפברואר 2022, 11:04
קולנועאנימציה    
תשובה אחת
שואל השאלה:
מישהו
D
DavidAmitay
באותו הנושא:
מה הסצינה מסרט הכי עצובה לדעתכם?
מה הסצינה שהכי נחרטה לכם בראש מהסדרות של גיורא חמיצר?
מה הסצינה הכי טובה לדעתכם בריק ומורטי?
הסרט 1917 מצולם כולו בשוט אחד ארוך( אוו אשליה של שוט ארוך). מדוע לדעתך הוחלט לצלם כך את הסרט?( זה ממש דחוף!!)
Spider-man 3 [2007] - הכנתי קאבר קצר לסצינה ענקית - חוות דעת על הנגינה?
מה הסצינה האהובה עליכם מסדרה/סרט ולמה?
מה הסצינה אחרי הכתוביות שהכי עיצבנה/שימחה אתכם?(בסרטי מארוול) אזהרת ספויילרים!
מאיזה סרט של מארוול הסצינה הזאתי?
לדעתכם כל מי שכותב צריך לתכנן כל סצינה בסיפור שלו?
איך אני יכולה לדעת אם הסצינה שכתבתי היא טובה או לא?
מדוע לדעתכם המונח "שיוויון" ו"דמוקרטיה" נחלשו בתקופה האחרונה במדינת ישראל?