8 תשובות
למה אתה מכליל אבל
ככה אנחנו
איזה הכללה
יש ויש
והשאלה הזו נועדה בשביל צומי?
ולמה שאלת את השאלה הזאת?
שאלה מטופשת כי לא כולן ויש ויש
שאלה מטופשת כי לא כולן ויש ויש
לא בהכרח רק בנות, יש גם בנים. בכללי כל בני האדם צריכים לפעמים תשומת לב, זה לא קשור למגדר.
אנונימית
למה בנים רוצים מין בצורה כל כך נואשת?
עדיף להיות נואשת לצומת לב ולא למין..
עדיף להיות נואשת לצומת לב ולא למין..
באותו הנושא: