15 תשובות
אוקי אז ככה:
להביע מה שאת מרגישה, ולהסביר את עצמך כי רמזים זה לא מובן.
אם גורמים לך להרגיש חרא וזה לא משתנה, להיפרד. אנשים לא משתנים.
להעריך את עצמך ולא להוריד את עצמך בגלל שיש לך רגש כלשהו לאדם השני.
לא לעשות דברים שאת לא מעוניינת בהם.
ואם בחיים לא הייתם אז מה לא הייתם מוותרים עליו במערכת היחסים?

> כנראה על דיבור והבנה ביננו
הטיפ שלי זה סבלנות
אמינות
שואל השאלה:
^אלופה
זה נגיד משהו שאני ממש מתקשה כאילו להגיד את מה שאני מרגישה בדרך כלל בריב אני מכסה את עצמי עם מילים כמו הכול בסדר ויהיה טוב עד שלוחצים עליי ואני נפתחת
אנונימית
יש כל מיני טיפים, לא רק אחד.
וקודם כל, פתיחות וכנות. מערכת יחסים שיש בה רק שקרים, זה רעיל.
גם כבוד. נגיד ובן\בת הזוג לא רוצה עכשיו קיטשיות , אז לכבד. גם אם עובד עליו\עלייה משהו קשה, לא להכביד ולנסות לעזור.
גם לגבי הפתיחות והכנות, זה יכול להועיל לא רק כך. לפעמים אם מסתירים הכל ושומרים בפנים, אתה לא מאושר במערכת יחסים. מעבר למתיחות של השקרים בינכם.

גם הכלה, במקרה ובן\בת הזוג מספר\ת סוד כמוס ואישי, אולי לפעמים קריטי ומשפיע על מערכת היחסים.

עריכה: יש עוד, עוד המון. תמיד כאן בשביל לעזור :)
אני חושבת שלדעת ששום מערכת יחסים לא תיהיה 100% מושלמת
תמיד תתן לה להרגיש אתה השולט בסיטואציה. ברגע שהיא מרגישה קצת כוח, זה נגמר מבחינתך.
שואל השאלה:
למה אם היא מרגישה כוח זה נגמר? מה רע בזה?
אנונימית
שואל השאלה:
ילדה יפה עם לב שלא פועם-
אני הייתי מסכימה איתך אבל האמת היא?סבא וסבתא שלי הם השקיפות הכי טובה לאהבה אמיתית ואני רואה את זה אצל הרבה מבוגרים היום שאהבה בינהם פשוט טהורה לא תלוי בכלום אז זו האהבה שאני חושבת שהיא מושלמת
אנונימית
כי ברגע שאישה מרגישה שהיא מעל הגבר שלה, אז היא מאבדת כבוד כלפיו, וזה המתכון הכי רע לזוגיות.
שואל השאלה:
^זה ההבדל בין ילדה לאישה ילדה תחפש מישהו שירגש אותה ו"ישלוט עליה" במובנים מסויימים ואישה תכף גבר ושותף לחיים שהדברים הקטנים יתנו לה את הריגוש
אנונימית
אין קשר אחד לשני. אפשר להיות שותף לחיים בצורה שווה ומכבדת, אבל עדיין להראות בצורה אלגנטית וגם בלי שהבחורה מודעת, שאתה מוביל את הזוגיות. כשאישה רואה שהגבר מאבד אחיזה במערכת יחסים, היא אוטומטית רואה אותו כחלש, וזה מוריד לה את המשיכה והכבוד כלפיו.
סקס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שואל השאלה:
חחחח אין ספק שזה פותר הרבה
אנונימית