8 תשובות
לא.המורה צריכה לתת לו להשלים כשהוא יחזור
רפואה שלמה (:
אצלנו בדיוק בגלל הסיבה הזאת אין לנו מועדי ב יש פשוט עוד מבחן ופשוט משלימים מתי שיכולים בגלל המצב
יביאו מועד ג:)
שואל השאלה:
הלוחש לבורקסים^^
אין אצלנו מועד ג .. יש סיכוי שפשוט הוא לא יעשה תמבחן וזה לא יהיה חלק מהתעודה?
תקשיבי אחותי אין דבר כזה אין ציון בתעודה יש כמה אופציות
א. יעשו לך ממוצע של כל השנה זה מה שעשו לי שהפסדתי מבחן באנגלית
ב. יכולים לתת לך עבודה במקום
ג. יתנו לך לעשות את המבחן לא משנה איזה מועד זה לא אשמתך

ותקשיבי תפני למחנכת שלך בטוח ימצאו פיתרון אצלנו הם עושים מלא מועדים הם כבר לא סופרים כי כבר מלא נדפקים ככה
קורונה זה לא בשליטתך אז אין להם שום זכות להביא לך אפס
לא חושבת, צריך לדבר עם המורה שעושה את המבחן
אם זה חיסור מוצדק אני לא חושבת שיתנו אפס, כנראה יתנו לעשות את המבחן ביום אחר