4 תשובות
תעשיי חד משמעית זה לא מזיק כל עוד את לא עושה קבוע
חכי לקיץ שבי שעתיים בשמש או יותר כמה פעמים זה יותר טוב
שואל השאלה:
בקיץ אני לרוב נשרפת ולא משתזפת.
אז לא לעשות?
בקיץ אני לרוב נשרפת ולא משתזפת.
אז לא לעשות?
אנונימית
לא לעשות
למה את צריכה להיות שזופה? חכי לקיץ
למה את צריכה להיות שזופה? חכי לקיץ
באותו הנושא: