8 תשובות
הכל. לא ישבר לך
אני עם קיבוע כבר איזה 5 שנים
את יכולה לאכול הכל, הקיבוע לא אמור להפריע או ליפול בכזאת קלות
עם קיבוע אפשר הכל..אבל פירות נגעד עדיף לאכול חתוך..
^^נכון אין בו בעיינ
כן את יכולה לאכול הכל הוא לא ישבר
אנונימית
אפשר לאכול הכל חוץ מללעוס מסטיק כי זה כמה פעמים הוציא לי את הקיבוע .
^מותר מסטיק אין שום דבר שאסור
אם הקיבוע יצא לך אז לא שמו לך אותו טוב
אנונימית
הכל את יכולה
זה לא יצא לך