14 תשובות
ממש לא
לא כל כך זה גם לא בריא לך וגם ריח לא נעים
תנסי לקום בכל זאת להתקלח זה יעשה לך טוב
תנסי לקום בכל זאת להתקלח זה יעשה לך טוב
גם אני שונאת להתקלח בחיי
שואל השאלה:
עדיף ללכת לישון מאוחר יותר או להתעורר מוקדם יותר בשביל זה?
עדיף ללכת לישון מאוחר יותר או להתעורר מוקדם יותר בשביל זה?
אנונימית
זה קצת מגעיל אבל תעשי מה בא לך
עגיל לישון מאוחר יותר
עגיל לישון מאוחר יותר
להתעורר מוקדם ולהתקלח בבוקר
מי קם בכלל בלי מקלחת
לדעתי הכי כיף מקלחת בלילה, כשאת עירנית במים חמים כזה משהו טוב
אז עדיף לך ללכת לישון מאוחר יותר
אז עדיף לך ללכת לישון מאוחר יותר
אם לא הזעת או יצאת מהבית אז בסדר. לי אישית זה מפריע חייב כל יום אחרת מרגיש מלוכלך וגם לא מוכן להיכנס למיטה בלי מקלחת לפני.
ברצינות? ברור שכן
אנונימית
כאילו, לא יקרה כלום אם לא תתרחצי כן? פשוט יש עדיפות שכן, את לא צריכה לחפוף בכלל לא בריא לחפוף כל יום. רק עדיפות לרחוץ את הגוף עם מים וסבון כל יום
כע למי יש כוח בקור הזה אה ואין לי מים חמים עבר 4 שעות
אני לא התרחצתי שבוע ברצף
אנונימית
באותו הנושא: