7 תשובות
לא , מע"מ זה למדינה
מעמ זה מס ערך מוסף, ולא
חנות באילת מרוויחה אותו דבר מע''מ הולך למדינה אם אני לא טועה
זה סוג של מיסים )17 אחוז ) על כל פריט שאת קונה
מס ערך מוסף, זה הולך למדינה
הן לא מרוויחות פחות
מעמ הולך למדינה
זה קיצור של מס ערך מוסף, כל מוצר שאתה קונה היום, המחיר בדהכ כלול עם מעמ, אם תוריד 17% זה המחיר הרגיל שלו.
זה עוד כסף שהלקוח משלם שאחרי זה הולך למדינה לא לחנות לכן חנויות באילת מרוויחות אותו הדבר כמו חנויות בכל מקום אחר (חוץ מזה שאני מאמינה שיש להם יותר קונים בגלל שזה בלי מע"מ אבל לא הפרש משמעותי)