9 תשובות
לצערי כן אבל ביוד זה לא חובה
כן אבל אני בנאדם מיוחד וסקסי אז יש לי פטור d:
אצלי יש לי בחירה בין ערבית לצרפתית
כן אבל תלוי לא בכל בית ספר!
ברור אצלנו התחילו בכיתה ז'!
כן אני בכיתה ט ואני לומדת ערבית אבל בהגבצות
כן.
כן אבל ברוב בתי הספר נותנים אופצייה ערבית צרפתית או ספרדית לך על צרפתית או ספרדית
באותו הנושא: