8 תשובות
טראמפ
אנונימית
זה כפיות טובה מצידנו הישראלים להעדיף את ביידן כי טראמפ היה טוב לישראל.
טראמפ לא היה טוב לארצות הברית.
טראמפ לא היה טוב לארצות הברית.
טראמפוש
אנונימית
שואל השאלה:
תנעצו
תנעצו
אנונימית
ביידן
טראמפ
המלך
המלך
אנונימי
ביידן
אם הייתי בארה"ב, הייתי מצביע לביידן.
הכי בכנות, לא מבין איך יש אמריקאים שמסוגלים לתמוך בטראמפ ולהצביע למפלגה הרפובליקנית (הימנים בארה"ב). כל האידיאולוגיה שלהם בנויה נטו על שוביניזם, על הומופוביה, על גזענות וכפייה דתית. זה נוראי שאנשים נותנים יד לדברים כאלו.
אגב, ביידן לא נגד ישראל, הוא לא אנטי-ציוני. כאילו, טראמפ היה מעולה לישראל, וגם ביידן טוב לישראל פשוט פחות מטראמפ. ביידן הוא כמו התקופה של אובמה, שהיה קשר תומך אבל לא ממש עד הסוף.
אז לטובת ישראל? טראמפ עדיף. הוא מאוד ציוני ואוהב אותנו. אבל לטובת האמריקאים? ביידן, אין שאלה בכלל. האמריקאים בחרו את מי שטוב להם, ואני לא יכול להאשים אותם על זה. לפני הכל צריך להסתכל על המדינה שלך, ורק אז על מדינות חוץ.
הכי בכנות, לא מבין איך יש אמריקאים שמסוגלים לתמוך בטראמפ ולהצביע למפלגה הרפובליקנית (הימנים בארה"ב). כל האידיאולוגיה שלהם בנויה נטו על שוביניזם, על הומופוביה, על גזענות וכפייה דתית. זה נוראי שאנשים נותנים יד לדברים כאלו.
אגב, ביידן לא נגד ישראל, הוא לא אנטי-ציוני. כאילו, טראמפ היה מעולה לישראל, וגם ביידן טוב לישראל פשוט פחות מטראמפ. ביידן הוא כמו התקופה של אובמה, שהיה קשר תומך אבל לא ממש עד הסוף.
אז לטובת ישראל? טראמפ עדיף. הוא מאוד ציוני ואוהב אותנו. אבל לטובת האמריקאים? ביידן, אין שאלה בכלל. האמריקאים בחרו את מי שטוב להם, ואני לא יכול להאשים אותם על זה. לפני הכל צריך להסתכל על המדינה שלך, ורק אז על מדינות חוץ.
באותו הנושא: