4 תשובות
תלוי אם את חושבת שזה מתאים לך..
אנונימית
שואל השאלה:
הכוונה שלי אם בסוף אני ארצה, אבל לא יודעת בזמן השיחה אם כן. אז אני יכולה רק להגיד שלא מעוניינת, ואולי מאוחר יותר ליצור קשר שוב? כי אמרו לי שזה לא בסדר להגיד שאני חושבת על זה ורק מאה אחוז מעוניינת או לא
אנונימי
אז פשוט להגיד שאת לא מעוניינת
לא חסר עבודות..
אנונימית
שואל השאלה:
חסר באזור שלי כי אני דרומית באמצע שום מקום, רחוקה אפילו מבאר שבע , ואני חייבת עבודה שמשלמת הרבה כי אני צריכה לחסוך למשהו בעתיד.
אנונימי