16 תשובות
כן
בטח שאפשרי
אפשאר
תלוי באיזה כיתה את, אבל באופן עקרוני אפשרי.
ברור שכן
ההשקעה
שואל השאלה:
עולה לי' בעזרת ה^^
אנונימית
ברור שכן!! אני מאמינה שאת יכולה
LxK
בטח שזה אפשרי שאני הייתי בט אמרו לי שאני הולכת ל3 ועכשיו אני ב5
שואל השאלה:
^פאק ריספקט אני מרגישה שזה רחוק ממני רצח
אנונימית
חחח תודה באמת שאם תלמדי ותשקיעי זה לא יהיה כזה רחוק
אנונימית תעשי במחצית ב' מבחן העלת הקבצה לא' ואם הציונים שלך יהיו בסדר או טובים מספיק את תוכלי להיות ב4 או 5 מוקדם
שואל השאלה:
הלוואי אבל הבית ספר שלי לא נותן לעשות מבחן מעבר
אנונימית
אל תעלי אם את לא בטוחה ב100 אחוז שאת יכולה להתמודד שם
ברור, אפילו מ3 ל5, אפילו שתצטרכי יותר ממבחן אחד אבל הבנת