16 תשובות
כן
כן
בטח שאפשרי
אפשאר
תלוי באיזה כיתה את, אבל באופן עקרוני אפשרי.
ברור שכן
ההשקעה
ההשקעה
שואל השאלה:
עולה לי' בעזרת ה^^
עולה לי' בעזרת ה^^
אנונימית
בטח
ברור שכן!! אני מאמינה שאת יכולה
בטח שזה אפשרי שאני הייתי בט אמרו לי שאני הולכת ל3 ועכשיו אני ב5
שואל השאלה:
^פאק ריספקט אני מרגישה שזה רחוק ממני רצח
^פאק ריספקט אני מרגישה שזה רחוק ממני רצח
אנונימית
חחח תודה באמת שאם תלמדי ותשקיעי זה לא יהיה כזה רחוק
אנונימית תעשי במחצית ב' מבחן העלת הקבצה לא' ואם הציונים שלך יהיו בסדר או טובים מספיק את תוכלי להיות ב4 או 5 מוקדם
שואל השאלה:
הלוואי אבל הבית ספר שלי לא נותן לעשות מבחן מעבר
הלוואי אבל הבית ספר שלי לא נותן לעשות מבחן מעבר
אנונימית
אל תעלי אם את לא בטוחה ב100 אחוז שאת יכולה להתמודד שם
ברור, אפילו מ3 ל5, אפילו שתצטרכי יותר ממבחן אחד אבל הבנת
באותו הנושא: