9 תשובות
שואל השאלה:
כן סליחה התבלבלתי, אז זה פשוט מס' הטור פחות מס' הקשרים של אותו אטום?
אנונימית
אוקי אז על o בגלל שהוא בטור 6 יש מסביבו 6 נקודות שזה יוצר שתי זוגות ועוד שתי אלקטרונים ללא זוג
על c יש מסביבו 4 נקודות אבל אין לו זוגות
שואל השאלה:
שזה יהיה לבסוף 4 נקודות בכל צד
o=c=o (4 נקודות בכל צד של החמצן?)
אנונימית
כן ככה זה אמור לצאת
אבל אל תשכחי להוסיף את האלקטרונים הלא קושרים
נוסחת לואיס זה נוסחת ייצוג אלקטרונים
שואל השאלה:
לא, נוסחת לואיס
אנונימית
כיאלו נוסחאות ייצוג אלקטרונים?
שואל השאלה:
את זה לא חייב, המורה שלי תמיד מוחק אותם בסוף
אנונימית