9 תשובות
שואל השאלה:
כן סליחה התבלבלתי, אז זה פשוט מס' הטור פחות מס' הקשרים של אותו אטום?
כן סליחה התבלבלתי, אז זה פשוט מס' הטור פחות מס' הקשרים של אותו אטום?
אנונימית
אוקי אז על o בגלל שהוא בטור 6 יש מסביבו 6 נקודות שזה יוצר שתי זוגות ועוד שתי אלקטרונים ללא זוג
על c יש מסביבו 4 נקודות אבל אין לו זוגות
על c יש מסביבו 4 נקודות אבל אין לו זוגות
שואל השאלה:
שזה יהיה לבסוף 4 נקודות בכל צד
o=c=o (4 נקודות בכל צד של החמצן?)
שזה יהיה לבסוף 4 נקודות בכל צד
o=c=o (4 נקודות בכל צד של החמצן?)
אנונימית
כן ככה זה אמור לצאת
אבל אל תשכחי להוסיף את האלקטרונים הלא קושרים
נוסחת לואיס זה נוסחת ייצוג אלקטרונים
שואל השאלה:
לא, נוסחת לואיס
לא, נוסחת לואיס
אנונימית
כיאלו נוסחאות ייצוג אלקטרונים?
שואל השאלה:
את זה לא חייב, המורה שלי תמיד מוחק אותם בסוף
את זה לא חייב, המורה שלי תמיד מוחק אותם בסוף
אנונימית
באותו הנושא: