17 תשובות
מת על השיר הזה
ונשים אשכרה היו מתעלפות בהופעות שלהם
מושלםם
אני חולה על כל השירים של הביטלסס
שיר ענק
מצחיק אותי שהם התחילו כלהקת בנים
שואל השאלה:
אבל הם לא התחילו כלהקת בנים
בטח שהם היו להקת בנים. נערות צרחו בהופעות שלהם ורק לאחר מכן אם היית נוסעת ברחבי ארה"ב היית יכולה לשמוע שיר שלהם בכל תחנת דלק שתעצרי בה
שואל השאלה:
מה הקשר? הם היו להקה, אבל לא להקת בנים

זה שהיו להם מעריצות לא בהכרח אומר שהם היו דווקא "להקת בנים." כמו שחושבים היום.
ואני יודעת את הדברים האלה כבר
גם אני הייתי בטח צורחת אם הייתי בהופעה שלהם הייתי ממש מתרגשת :)
עוד שנייה ירקתי מים על המחשב
ההופעה אגדית פשוט, התחלה של המהפכה הגדולה ביותר במוסיקה, העולם לא ידע מה מצפה לו. והשיר בכלל - מעבר לזה שהוא מעולה מעצם הקיום שלו, הוא מסמן התחלה של תופעה גדולה יותר מכל דבר אחד עד עכשיו בהיסטוריה של המוסיקה.
אני חושב שאני רוצה להחזיק לך את היד סתם שיר אדיר אחד היפים שלהם
שואל השאלה:
בדיוק חשבתי על זה שעדיין לא ענית לשאלה וזה מוזר
מי אני?
שואל השאלה:
לא
^^^בסוף אני תמיד מגיעה אליהן
זהב.
כל השירים שלהם זהב.
שואל השאלה:
צודקת
אני בת ):
קלאסי, שמעתי שאותה הופעה הורידה את רמות הפשע בעולם!
^לא בעולם, באמריקה, כי איזה 40 אחוז מהאוכלוסיה צפתה במופע... זה מטורף