5 תשובות
שיחקתי בעבר, לפני שנתיים בערך.
אני שיחקתי לפני שנתיים. גם שילמתי שם מאה שקל. יש לי דמות נדירה, אני דרגה של דיימונד 5 ואני שפיץ עולם
שואל השאלה:
לא שאלתי מי לא משחק
שומעת יש לי את המשחק על הפלאפון אם בא לך משחק אני שובר אותך
שואל השאלה:
יאללה בןא