10 תשובות
נראה לי בצחוק אבל אם זה לא נעים לך תביעי את זה
בצחוק.. אבל הוא יצא קצת מוזר
אנונימית
הוא התכוון לזה בצחוק
אם היו רושמים לי דבר כזה הייתי לוקחת את זה ההומור אבל תלוי איך המצב שלכם , הוא בדרך כלל זורק דברים צינים או שלא ?
אנונימית
זה כנראה בציניות..
שואל השאלה:
^^ הוא בן אדם מאוד ציני
אנונימית
שואל השאלה:
נגמרו הפרחים סליחהה
אנונימית
כן
הוא כתב את זה בצחוק וגם אם לא אני מקווה מאוד שאת לא לוקחת קשה
באותו הנושא: