6 תשובות
מה ברלין- לכו למקום אחר אין שם מה לעשות בטיול אחרי צבא... לכו לאסיה
שואל השאלה:
לפני צבא לא אחרי צבא^ אנחנו ילדים בני 18 אין לנו כסף לאסיה..
לפני צבא לא אחרי צבא^ אנחנו ילדים בני 18 אין לנו כסף לאסיה..
אנונימי
בטח, אחת מערי התיירים הכי נפוצות בעולם. אבל לא יודעת כמה זה מתאים לטיול לפני צבא, אולי אמסטרדם או משהו בסגנון אם כבר באירופה.
אנונימית, בישראל יש הרבה יותר נאצים, הם פשוט נראים קצת אחרת וצועקים ססמאות אחרות.
אנונימי
לאלא זה עיר של זקנים שרוצים לראות "תרבות",יש שם רק מוזיאונים ודברים כאלו.
מניסיון אישי.
אם כבר לכו ליער השחור,שם באמת יש דברים לעשות
מניסיון אישי.
אם כבר לכו ליער השחור,שם באמת יש דברים לעשות
נתנאל, אתה רציני? זו נחשבת לאחת הערים הכי אטרקטיביות עבור צעירים. מלא מועדונים וברים, על מה אתה מדבר?
אנונימי
באותו הנושא: