4 תשובות
בקשר וירטואלי אין כל-כך על מה להישען וזה קשר בלי עתיד, לכן היה לה קל יותר להמשיך
בגלל שזו לא פרידה
לא הייתם ביחד
זה לא קשר רציני
לא הייתם ביחד
זה לא קשר רציני
אנונימי
שואל השאלה:
היא תמיד שלחה לי לבבות והבטיחה לי תאמין ושהכל בסדר ושניפגש עבדה עלי כל כך הרבה זמן בחיים שלי
היא תמיד שלחה לי לבבות והבטיחה לי תאמין ושהכל בסדר ושניפגש עבדה עלי כל כך הרבה זמן בחיים שלי
אנונימי
שואל השאלה:
הייתי כך כך רוצה להתייעץ איתך אבל אני תמיד סגור בזה ולא נפתח לכל האחד ונתתי לה תלב שלי
הייתי כך כך רוצה להתייעץ איתך אבל אני תמיד סגור בזה ולא נפתח לכל האחד ונתתי לה תלב שלי
אנונימי
באותו הנושא: