4 תשובות
בקשר וירטואלי אין כל-כך על מה להישען וזה קשר בלי עתיד, לכן היה לה קל יותר להמשיך
בגלל שזו לא פרידה
לא הייתם ביחד
זה לא קשר רציני
אנונימי
שואל השאלה:
היא תמיד שלחה לי לבבות והבטיחה לי תאמין ושהכל בסדר ושניפגש עבדה עלי כל כך הרבה זמן בחיים שלי
אנונימי
שואל השאלה:
הייתי כך כך רוצה להתייעץ איתך אבל אני תמיד סגור בזה ולא נפתח לכל האחד ונתתי לה תלב שלי
אנונימי