7 תשובות
נגיד אומרים לך למצוא 30 אחוז מתוך 170 אז עושים 30 חלקי 100 כפול 170
אתה עושה את המספר שווה למאה אחוז ומתחת כותב את המספר שאתה רוצה לחשב ממני את האחוזים מתחת למספר השני ואז מכפיל אותו במאה ומחלק במספר השלם
אם אומרים לך ש51 זה 30 אחוז מתוך מספר מסוים אז עושים 51 כפול 100 חלקי 30
נגיד אתה רןצה למצוא כמה זה 50 אחוז מ70
אז אתה מכפיל 70 ב1.5 ואם לא בחמישים אז ב15 אז 70 כפול 1.15 אתה מקבל 80.5 ואז אתה מחזיר 70 מ80.5 שזה יוצא 10.5 (כן אני לא יודע להסביר)
אז אתה מכפיל 70 ב1.5 ואם לא בחמישים אז ב15 אז 70 כפול 1.15 אתה מקבל 80.5 ואז אתה מחזיר 70 מ80.5 שזה יוצא 10.5 (כן אני לא יודע להסביר)
^במקום לעשות כפול 1.5 או כפול 1.15 ואז להחסיר עושים 0.5 או 0.15 שזה גם 50 חלקי 100 או 15 חלקי 100
שואל השאלה:
לא הבנתי אותכם ^ אבל סבבה
לא הבנתי אותכם ^ אבל סבבה
אנונימי
תקשיב/י
נגיד שאומרים לך למצוא כמה זה x אחוז מתוך y שקלים
עושים x חלקי 100
את התוצאה שמתקבלת מכפילים בy
אז הנוסחה זה x/100*y
נגיד שאומרים לך למצוא כמה זה x אחוז מתוך y שקלים
עושים x חלקי 100
את התוצאה שמתקבלת מכפילים בy
אז הנוסחה זה x/100*y
באותו הנושא: