8 תשובות
כולנו איתך
הרבה פעמים אנשים מעדיפים בני/בנות זוג שדומים להם מבחינת אישיות
אנונימי
הופפה אנונימי
אנונימית
לא רק, גם אני.
בנים זה חתיכת עם!!!
כולם אותו דבר לכל אחד יש דפיקה שונה...
אבל בסוף יגיע אחד שתצליחי לסבול
כולם אותו דבר לכל אחד יש דפיקה שונה...
אבל בסוף יגיע אחד שתצליחי לסבול
כולנו איתך.
כי יש לך טעם גרוע או שהם עם לב טוב ואז יש לך טעם סבבה חוץ מהאיי קיו שלהם
כי העולם דפוק ומסובך ו..
לא רק את תאמיני לי לא רק את..
לא רק את תאמיני לי לא רק את..
באותו הנושא: