6 תשובות
כן מן הסתם
אנונימית
כן מה תשאירי אותם עם חרא?
שואל השאלה:
אני אתמודד בסדר
אני אתמודד בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
לאנשים אחרים
לאנשים אחרים
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה אני כן עשיתי את זה בפעמים קודמות
סבבה תודה אני כן עשיתי את זה בפעמים קודמות
אנונימית
לא יודעת
אני בגיל 5 כבר התקלחתי לבד
שינקו לעצמם איכ
אני בגיל 5 כבר התקלחתי לבד
שינקו לעצמם איכ
אנונימית
באותו הנושא: