גם לכם קורה שאתם רוצים להתעורר אבל אתם בסוג של חלום ולא מצליחים לפתוח את העיניים
אבל אתם מנסים לקום ולא מצליחים ואתם חצי בחלום חצי במציאות ואתם מנסים לעשות תנועות חדות עם הגוף בשביל לקום ואתם לא מצליחים ואז או שאתם נרדמים ואז קמים רגיל או שאתם איכשהו מצליחים לקום אחרי כמה דקות זה קורה לי מלא פעמים וזה ממש מעצבן אותי בבוקר שאני צריכה לקום