5 תשובות
זה בחינם לתלמידים
שואל השאלה:
רגע אני עליתי מהיסודי לחטיבה זה בגלל זה?הרבה זמן לא השתמשי בוורד ורק עכשיו שמתי לב
ורגעע, בכללי וורד עולה כסף?
אנונימית
אני לא יודעת
אבל בכללי וורד עולה כסף
בכללי זה כן
אבל אם את תלמידה את יכולה להתקין וורד של תלמידים או משהו כזה ואז יש לך את כל התוכנות של אופיס בחינם
וגם בכללי את תמיד יכולה להשתמש בוורד דרך הענן באינטרנט וזה בחינם אבל פשוט המקום מוגבל
שואל השאלה:
^אני עדיין תלמידה פשוט עברתי מהיסודי לחטיבה..
רגע אז מה לעשות עכשיו? איך לסדר את זה?
אנונימית