18 תשובות
ממש לא
לא
מה, לא
לא.
תלוי מי אבל לא נראה לי
כן, חד משמעית.
הפוך.
חברים אמיתיים זה פשוט כיף.
יוצאים לאכול ביחד, משחקים ביחד, אפשר לצאת לסרטים ביחד, סתם מבלים אחד אצל השני.
לא חסר!! וואי זה פשוט מדהים.
שבת האחרונה הלכתי עם חברים לסטנדאפ.
חברים אמיתיים זה פשוט כיף.
יוצאים לאכול ביחד, משחקים ביחד, אפשר לצאת לסרטים ביחד, סתם מבלים אחד אצל השני.
לא חסר!! וואי זה פשוט מדהים.
שבת האחרונה הלכתי עם חברים לסטנדאפ.
אם יהיה אז כנראה שכן
לא
לא.
זה יכול להיות נורא כיף אבל לא במקום חברים אמיתיים
זה יכול להיות נורא כיף אבל לא במקום חברים אמיתיים
כן.
תלוי מאד
אני אעדיף חברים אינטרנטיים לפריקה ריגשית שלא בא לי שידעו מי אני ומה אני אבל לבילויים ולחיים אני אעדיף אמיתיים
אני אעדיף חברים אינטרנטיים לפריקה ריגשית שלא בא לי שידעו מי אני ומה אני אבל לבילויים ולחיים אני אעדיף אמיתיים
האמת שזה יותר כייף ככה פחות נפגעים אם קורה משהו
(אין לי חברים)
(אין לי חברים)
לא
אני לא רוצה להשוות, אבל מרגיש לי שחברת האינטרנט שלי הרבה יותר חברה אמיתית ומדהימה מהן.
אם היו לי באמת חברות אמיתיות הייתי בוחרת בהן
אם היו לי באמת חברות אמיתיות הייתי בוחרת בהן
עניין של תקופות,תמיד אוהב לשלב
לא
באותו הנושא: