4 תשובות
חוץ מזה שהייתי מנוזלת לא היו לי
לי היה רק צינון , הרגשתי ממש טוב אולי טיפה עייף
צינון, טיפה כאב גרון ביום יומיים הראשונים, עייפות, אובדן חוש טעם וריח
כאב גרון, חולשה קיצונית, חום, בחילות, היה לי קשה לנשום, נאבד לי הטעם והריח, הרגשתי כאילו יש לי מים באף כל הזמן, שיעול
באותו הנושא: