9 תשובות
זה לא בהכרח כל אחד ומה שהוא שומע
לא בהכרח
שואל השאלה:
בגלל זה כתבתי *הרוב*, אין צורך לציין שזה לא בהכרח.
שכל אחד יבדוק את הפלייליסט שלו ויראה שהוא מורכב לרוב מגברים
בגלל זה כתבתי *הרוב*, אין צורך לציין שזה לא בהכרח.
שכל אחד יבדוק את הפלייליסט שלו ויראה שהוא מורכב לרוב מגברים
אנונימי
^ אני מאמינה שכן יש אצלי בפלייליסט יותר גברים מנשים אבל זה לא בגלל שהם גברים אני שמה לפי המוזיקה עצמה אבל חש משמעית יש מספר לא קטן של נשים שיש להן מוזיקה מדהימה פשוט כנראה אני לא מכירה כמו שאני לא מכירה מוזיקה של המון גברים גם
מה זה מוזיקה איכותית? מוזיקה זה עניין של טעם
שואל השאלה:
ברור, ולכן כל מי שטוען שהמוסיקה שהוא שומע היא איכותית, לרוב ישמע אמנים שהם רק גברים.
ברור, ולכן כל מי שטוען שהמוסיקה שהוא שומע היא איכותית, לרוב ישמע אמנים שהם רק גברים.
אנונימי
מה אכפת לי מה הם טוענים אחי
זה דיי לא נכון האמת שהפלייליסט שלי חצי חצי כזה
את האמת שהמוזיקה שאני שומעת מאוד איכותית לדעתי, ואני שומעת בעיקר בילי אייליש ואוליביה רודריגו ועוד כמה ורובן בנות..
באותו הנושא: