8 תשובות
היא משחקת בך .
תגיד לה שהיא נזכרה מאוחר מדי..
אם אתה באמת רוצה אותה אז לך על זה חיים פעם אחת אבל אם היא מתנהגת אפילו קצת מגעיל אז תעיף אותה
שואל השאלה:
היא משחקת בי אבל אני כלכך אוהב אותה, שזה כואב
אנונימי
אתה לא הולך אליה מקווה
אני מכיר את ההרגשה. אבל החיים קצרים מדי בשביל לבזבז אפילו יום על מישהי שמתנהגת ככה, תחיה כאילו היום האחרון שלך ותחפש צוצות שרודפות אחריך וגורמות לך להרגיש כמו מלך לא כאלה שנותנות לך לרדוף אחריהן
שואל השאלה:
המוח אומר לא, הלב צועק כן, אין לי מושג מה לעשות
אנונימי
תגיד ללב שלך לסתום, ומהר. זה כמו שנגיד אתה אוכל טונה ממתקים וזה כיף באותו רגע אבל בגיל 40 יאבחנו אותך עם סוכרת ותצטרך לקחת כדורים לשאר החיים שלך
תבדוק טוב מאוד למה היא רוצה אותך
מגיע לך מישהי שאוהבת אותך ורוצה אותך בשביל מי שאתה
אתה לא צריך להיות חבר חרום של אף אחת
ואם זה המצב תחתוך זה קשה מאוד אבל מגיע לך טוב