6 תשובות
לא זה חרא
כן כן, שווה ממש
לא זה ממש גרוע
אנונימי
לא אהבתי
תראה, אבל לא את עונה 8. זה לטובתך האישית.
כן, אחלה סדרה באמת מעניינת. מה שכן לדעתי לפחות מגיל 15 ועונה 8 באמת מזעזעת אל תחשיב