18 תשובות
בצחוק?
זורקת אותו מהחלון
אין בימינו אי אפשר להגיד כלום בציניות
אם לא נותנת לו כאפה והולכת הביתה
ברצינות-לך חפש..דבר יפה.
בציניות-אוקיי עכשיו אני הולדת.
אם הוא לא מתבדח, אז אני אגיד לחבר ביי ביי
מעיפה אותו
אם זה לא היה בצחוק
מכינה לו קפה עם מלח
שומע.. ניפרדנו קח את הדברים ולך.
ושופכת עליו את הקפה
אביטל, הפתעת אותי לטובה
אנונימית
חברה שלי אמרה לי בהתחלה שגבר שידבר אליה ככה יעוף, אחרי חודשיים שהיינו ביחד אמרתי לה את זה והיא קמה כמו גדולה.
אנונימי
שואל השאלה:
מה חח^^
אנונימית
^^^חח כי מה כי אני שוביניסטית? אין לי כח להיכנס לזה אפילו.. באמת.
אצלי זה ברור מאליו אף גבר לא ישפיל אף אישה.
רציני. היא אמרה שגבר שמדבר ככה הוא אלים ושוביניסט, בסוף היא אהבה שאני נותן לה פקודות. לכי תביני
אנונימי
בטח! *שמה לו רעל באוכל*
סתם, חחח "זו סיומה של זוגיות מופלאה"
אנונימית
אני אגיד סליחה? מסיכה
סתם אני באמת אגיד לו סליחה?? לא הבנתי מי אתה חושב שאתה ואצחק בהנחה שהוא גם צחק איתי
אם זה ברצינות אז הוא מוזמן להכין לעצמו או להשאר רעב