4 תשובות
יש מסעדה ממש טובה ליד בלפור אני חושבת שקוראים לה סלאס
לקפה גן סיפור
לוופל בר
לבאולינג
אני הכי אוהבת לצאת לקניון מלחה.
לוופל בר
לבאולינג
אני הכי אוהבת לצאת לקניון מלחה.
קניון הדר
אנונימית
פשוט להסתובב בעיר..
באותו הנושא: