4 תשובות
יש מסעדה ממש טובה ליד בלפור אני חושבת שקוראים לה סלאס
לקפה גן סיפור
לוופל בר
לבאולינג
אני הכי אוהבת לצאת לקניון מלחה.
קניון הדר
אנונימית
פשוט להסתובב בעיר..