8 תשובות
שואל השאלה:
אבל הכנתי את זה דרך הטלפון ואני לא יכולה להקרין את זה בכיתה..
כאילו יש מקרן אבל אני לא יודעת לחבר את הטלפון למחשב
אז תרשמי על הלוח את הקוד
שואל השאלה:
תודה
אין קישור לקהוט. את אמורה לשים את הקוד על המסך, והכיתה כותבת "קהוט" בגוגל ומקלידה את הקוד שמופיע.
את לא מוציאה קישור, הם צריכים להכנס לקהוט ולרשום את הקוד שמופיע לך
תתחברי למשתמש שעשית בקהוט כדי לבנות את הקהוט הזה דרך המחשב בכיתה ואז תקריני אתזה
אפשר קישור?