7 תשובות
אין לי כל כך חברות בנות, אבל יש לי חברה אחת טובה.
וכן, אוהבת אותה מאוד. (ממש לא בקטע רומנטי, פשוט אהבת נפש)
כן. אפילו יותר חזקה
תלוי, יש כאלו שאני ממש אוהבת והן חברות באמת חברות טובות שלי, ויש גם את החברות הרחוקות נגיד חברות של חברות או חברות שרבנו בעבר והשלמנו ופחות מדברות שזה חד משמעית פחות ואפילו קצת צבוע
כן.את ההכי טובות
לא