6 תשובות
הגיוני מאוד
לא ממש, גם אני תמיד שוכח לכתוב תודה ובבקשה במיילים. אני שולח מאות מיילים ביום, אין לי כח לעשות את זה
שואל השאלה:
מה הייתם עושים?
אנונימית
אז מה שולחים לי גם בשירות
אשמח שתעשה זאת וכדומה..
מה מעצבן? סהכ נימוס זה נקרא..
שואל השאלה:
לא אשמח לא כלום. שולחת פקודה..
"תעשי ככה וככה" והיא מאד קרןבה אלי זה לא שהיא רחוקה.. צבועה

אני מתפה ל;
תוכלי בבקשה
אשמח
תודה.
אנונימית
חשבתי שהשאלה היא " היא שולחת לי בקשות מנומסות ואני לא אוהבת את זה , זה נורמאלי?"
טעות שלי עכשו כשאני קורא שוב.
לדעתי זה לא ככ יפה.
בהחלט נורמאל שזה מעצבן ...לא יפה.