6 תשובות
הגיוני מאוד
לא ממש, גם אני תמיד שוכח לכתוב תודה ובבקשה במיילים. אני שולח מאות מיילים ביום, אין לי כח לעשות את זה
שואל השאלה:
מה הייתם עושים?
מה הייתם עושים?
אנונימית
אז מה שולחים לי גם בשירות
אשמח שתעשה זאת וכדומה..
מה מעצבן? סהכ נימוס זה נקרא..
אשמח שתעשה זאת וכדומה..
מה מעצבן? סהכ נימוס זה נקרא..
שואל השאלה:
לא אשמח לא כלום. שולחת פקודה..
"תעשי ככה וככה" והיא מאד קרןבה אלי זה לא שהיא רחוקה.. צבועה
אני מתפה ל;
תוכלי בבקשה
אשמח
תודה.
לא אשמח לא כלום. שולחת פקודה..
"תעשי ככה וככה" והיא מאד קרןבה אלי זה לא שהיא רחוקה.. צבועה
אני מתפה ל;
תוכלי בבקשה
אשמח
תודה.
אנונימית
חשבתי שהשאלה היא " היא שולחת לי בקשות מנומסות ואני לא אוהבת את זה , זה נורמאלי?"
טעות שלי עכשו כשאני קורא שוב.
לדעתי זה לא ככ יפה.
בהחלט נורמאל שזה מעצבן ...לא יפה.
טעות שלי עכשו כשאני קורא שוב.
לדעתי זה לא ככ יפה.
בהחלט נורמאל שזה מעצבן ...לא יפה.
באותו הנושא: