57 תשובות
פחות מתחברת אבל אם את אוהבת לכי על זה
אם את אוהבת
נחמד.
אני אישית לא עף על השם הזה.
או מי גאדד כן זה שם כלכך יפה עם משמעות עמוקה
ואני מכירה הרבה רותם וזה אנשים ממש נחמדים -גם בנים גם בנות-
שתדעי שרותם זה הכי יפות
אם את אוהבת
אבל אני הייתי ממליצה על משהו יותר מיוחד כי יש המון רותם
לי קוראים רותם:)
אנונימית
רותם זה שם מ ה מ ם!
שם מהמם
רגע אחד
את בת 15...
רותם זה תמיד הכי יפות והכי פרחות
סבבה. אחלה שם
למה זה בחמות? ..
אנחנו צריכים לדבר על זה לפני שנחליט
אולי נשב לקפה?
כי זה גם הילדה שלי
גם לי יש זכות לבחור שם
אנונימי
חמוד לא מתה עליו
פחות אהבתי
מהמם
שם ממש נחמד :)
שם מושלם
אחלה שם מה אתם מורידם לה
השם הזה בכללי מזכיר לי רוטב עם פסטה
שם יפה. עם את אוהבת בכיף. זה בחירה שלך אל תתני לזרים מהאינטרנט לבחור את השם של הבת שלך
מושלם בעיני
יפה דווקא
מהמם
בסדר אבל תחשבי שוב לפני שהיא נולדת
מושלםם ממליצה ממש זה גם מהתנך
שם ממש חמוד
לא כלכך מתחברת לשם
לא אבל רק אם את בסדר עם זה אז טוב
לא
השם הזה תמיד נותן לי וויבים של רוטב עגבניות אבל כזה של צהורנים
שואל השאלה:
אני בוכהה.
את האמת שאלתי את זה בשביל חברה שקוראים לה רותם רציתי להוכיח לה משהו.
ואיזהה הלוואי והייתי בהריון עכשיו חלום שלי.
(לא לדאוג אני שומרת נגיעה זה חסר סיכוי)
שם מושלם לדעתי❤
פחות לדעתי
נחמד מאוד
שם מהמם אבל יחסית נפוץ
שם מדהים. מושלם, מהמם, יפה, חמוד, מתוק, בקיצור כן.
(לא קשור לעובדה שקוראים לי רותם בככעככלל)
שם של אישה
בתור אחת שקוראים לה רותם, זה שם מהמם
אני פחות אוהבת את השם אבל זה בחירה שלך
אנונימית
איכ ממש לא
אני קודם כל אחרי הלידה , רואה איך הילדה נראת ואיזה שם מתאים לה , בלי קשר רותם זה שם מהמם, לידה קלה אהובה.
אחלה שם
אני לא ממש עפה עליו אבל הוא סבבה ואני מכירה כאלה שקוראחם להם רותם
שואל השאלה:
אני צורחת. "לידה קלהה" אני שולחת את
זה לחבר שלי זה יעשה לו טוב
שם יפה =)
מזכיר לי שם של סימפ או ילד כאפות
מושלם
רגיל
חחח לולל בוכה אחותי כולם חשבו שאת בהריון